Suche
Datum:30.01.15
Titel:wattsupwiththat.com v. 28.01.2015: Improving Climate Literacy: ‘Temperature Homogenization Activity’
Link:wattsupwiththat.com/2015/01/28/improving-climate-literacy-temperature-homogenization-activity/
Details1:Guest essay by Jim Steele

In 2012 the National Academies of Science published A Framework For K-12 Science Education Practices, Crosscutting Concepts, and Core Ideas. Although the framework often characterizes climate change as a negative and disruptive phenomenon, the framework clearly states students need to understand all the factors causing climate change writing, “Natural factors that cause climate changes over human time scales (tens or hundreds of years) include variations in the sun’s energy output, ocean circulation patterns, atmospheric composition, and volcanic activity.”
...
Datei1:
Details2: 
Datei2:
Details3: 
Datei3:
Details4: 
Datei4:
Details5: 
Datei5:
Details6: 

Kurzmeldungen

Newsletter 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Newsletter abonnieren

 

If the facts change, I'll change my opinion.
What do you
do, Sir?

(John Maynard Keynes)

KlimaNotizen will dazu beitragen, dass die öffentlichen Diskussionen zur allgemeinen Klimaentwicklung ausgewogener werden.
Daher stehen hier vor allem Informationen, die in der öffentlichen Wahrnehmung zu kurz zu kommen scheinen.
Und daher ist KlimaNotizen selbst auch nicht ausgewogen.
Wer sich ein möglichst objektives Bild über Erkenntnisse und Meinungen verschaffen möchte, sollte selbst alle Informationen zur Kenntnis nehmen.
Dabei können die angeführten Links sehr hilfreich sein.

Impressum:
Klaus Öllerer
Viktoriastr. 5A
D30451 Hannover
Germany
email: klaus.oellerer@oellerer.net
phone: +49 (0)170 / 92 60 771

Die Inhalte angeführter Links und Quellen werden von diesen selbst verantwortet.

Diese Site dient ausschließlich wissenschaftlichen Zwecken